2011-11-08,

Har inte varit här på ett tag. Men tankarna har kommit tillbaka hit, så ska försöka skriva några rader. Ordmässigt känner jag mig ganska oinspirerad, men när det gäller att skapa med bilder är det raka motsatsen. Tror det mest beror på att jag studerar kreativa ämnen i skolan. Just nu är jag inne på Digital Design, vilket innebär att jag pluggar Photoshop, Illustrator, InDesign och pysslar lite med fotografi på ett hörn av det. När det gäller världen utanför skolan så händer det inte så mycket, ska försöka bli lite mer kulturell där för att bli mer inspirerad. Så, imorgon kommer jag gå på kroki (tror jag i alla fall, har egentligen ingen aning om vad den där norska bruden drar med mig på) och på söndag ska jag till Brightons äldsta biograf frö att se Pulp Fiction på den vita duken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0