2011-04-11,

Sitter och väntar på att klockan ska bli 18.00. Överväger att fortsätta kämpa med min ekonomi uppsats eller så kanske jag borde börja packa (för jag är extremt dålig på att packa, dock är det 10 dagar kvar tills jag reser). Ikväll ska jag möta upp några vänner hemma hos Oli, han ska laga mat (vilket är en chock då jag trodde att han enbart levde på färdiglagad mat, gör iofs jag med). Det är nästan så att jag önskar att jag var lite mer modeinriktad eller liknande, att jag hade något mer vettigt att skriva om, men det har jag verkligen inte. Allt är lagom händelselöst just nu, dock kommer det hända mer när jag åker hem till kungariket. Jag blir lite frustrerad över att jag känner mig så himla inspirationslös att jag börjar skriva mängder skit. Iallafall, ska försöka bli lite mer inspirerad, då kanske jag kan komma med lite mer vettiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0