reality, the state of things as they actually exist,

De senaste dagarna har jag varit lite väl borta i något som kallas "Emelies egna lilla värld". Har inte haft så stor kontakt med omvärlden. I och med att jag låtit mina tankar drömma sig bort så har min kreativitet ökat något enormt. Nu har jag kreativiteten att göra en sak som jag alltid velat göra och jag har börjat kolla mer seriöst på skolor utomlands (plus att jag träffade en väglededare idag som kunde leda mig ut ur det här mörkret, fast det är fortfarande väldigt mörkt). Snart ska jag påbörja mitt projekt, en liten dröm som jag har haft och snart ska jag även komma tillbaka till verkligheten.


xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0