21 minus plus skolångest,

Jag ska ut snart, det är 21 minus. Sitter och lyssnar på Johnny Cash och dricker kaffe, önskar att jag kunde stanna såhär hela dagen. Har ett extremt hat mot den här vintern, har heller ingen lust att vara i skolan.

(Update: fastnade inne i slussen, fick åka hem för tunnelbanan gick inte, och inte heller 2an för den delen. Fastnade innan henriksdal en timme innan det flöt vidare. Jag frös ihjäl på kuppen. Nu är jag hemma framför brasan med en stor jävla kopp te).

(En till update: jag åt lunch. Spelade tennis. Gick hem till Jill. Och nu har jag muse och moon i närheten (jag gjorde alltså inget olagligt för att få dom, dom bara hamnade på min dator), så nu blir det mys och måndagsångest).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0