Franz Ferdinand at Circus,

Jag hade bra sittplatser på Circus. Satt där när förbandet från Berlin spelade (vad hette dom!?). Senare la jag märke till att dom som satt där, på läktarna, var gråa tråkiga människor som inte planerade att resa sig upp och sjunga med. När alla lampor släcktes och Franz Ferdinand intog scenen rusade jag ner till plattformen för att sjunga med och dansa till första låten. Jag kisade upp mot läktaren där jag en gång satt, jag hade så himla rätt, alla satt ner och rörde sig inte alls ur fläcken! Vissa människor är verkligen tråkiga. Jag har märkt att jag är jättebra på att lura mig in i publikhav och hamna i mitten bakom väldigt korta människor. Där stod jag, sjöng med alla låtarna och skrek som en galning! (Skrek lite extra då dom körde 40ft!). Måste ju vara ärlig och säga att deras nya låtar inte alls är lika bra som deras gamla, samma gällde nu på konserten. Fast Ulysses var bra!

Nu har jag knappt någon röst och det piper i mina öron... men det var så värt det.
Kanske blir The Hives i veckan, beroende på hur impulsiv man känner sig. Plus ska jag försöka övertala pappa att köpa biljetter till AC/DC i sommar!

xoxo


Kommentarer
Postat av: erica

förbandet hette kissogram, inte så hemskt bra tycker jag då menmen :)

2009-03-22 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0