cheap and cheerful,

Jag sitter och lyssnar på samma 10 låtar. Så nu är det bara jag och mina 10 mysiga indielåtar här. Jag är trött, slut och min kropp gör ont, men igår köpte jag en kavaj från monki. Jag spenderade gårdagen på stan med shopping och italiensk mat, jag och Jill planerade även en bit på vår kommande framtid (inga "OM" längre!). Det jag måste göra idag är städa och plugga, men det kommer inte gå så bra för vårt PS3 har återvänt från döden så jag kommer bänka mig framför Little Big Planet eller MGS4.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Yoru

YAY PS3 8> Får mjag komma till dig snart å leka RockBand me daig? 8''>

2009-03-14 @ 20:14:50
URL: http://yorupi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0