galapremiär,

Jag och JTT träffades inne i staden och undrade mest vad fan vi höll på med. Senare gick vi mot Rigoletto och såg en utrullad fin röd matta, inte så mycket folk, dom kom senare. I början kom det ut "svenska kändisar" på den röda mattan (helt värdelöst). Det kändes som att det aldrig skulle ta slut. Men mattan blev till slut helt tom, allt blev tyst. Spänningen steg. En vanligt klädd man vandrade in på mattan, jeans, sneakers och en vanlig blå skjorta. Quentin Tarantino signerade, kom närmare, svarade på frågor, kom närmare.. närmare.. närmare. En kameraman stod framför oss, vilket gjorde att Tarantino inte verakde så lockad att gå till oss, men lite skrik senare från dom som stod brevid oss så kom han. Han puttade undan kameramannen och började signera. Efter att han signerade mitt så sa han: 'there you go, Honey'. Han gick vidare till JTT, 'thank you for making true romance' (uppskattning).

Jag och JTT blev lite överglada så vi märkte inte att min penna vandrade iväg med Tarantino. Han märkte det. Han hade hunnit några meter bort, men ropade ändå: 'hey guys, here's your pen!' Han kastade pennan mot oss, jag fångade den och det sista Tarantino sa innan han försvann in i Rigoletto var: 'nice catch'!

Tarantino signerar  JTTs affiche.

Kommentarer
Postat av: Christian

AMAGAWDDDDDDDDDDDDDDDD!!

COOLEST DAY EVER?!

2009-07-21 @ 02:13:33
Postat av: Yorupi

AWESOME! 8>

2009-07-21 @ 02:34:34
URL: http://yorupi.blogg.se/
Postat av: sanna

han börjar bli flintis

2009-07-21 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0