bussresa,

Det positiva med att ha världens största väska är och kommer alltid att vara: ockupera tomma säten så ingen kan sätta sig där (underbart). Dock är det svårare att tysta ljudet till skrikande barn, som tur är har jag Split Needles av The Shins på min iPod. Jag har märkt att det inte går att få bort ljudet av gråtande barn helt, men när man försvinner i Split Needles och dagdrömmar tänker man inte så mycket på det. Det känns som att jag alltid hamnar i positiva tankar när jag sitter på bussen (alltid är ett överdrivet ord). Det jag verkligen gillar med vintern är den eviga längtan efter sommaren, utan vintern skulle jag nog inte uppskatta sommarens vindar, solsken och åskväder lika mycket.

Jag tror att jag håller på att bli Candide, eller optimist.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0