always,

Jag har kaffe, och på muggen finns det en bild på min bror, han använder aldrig den koppen (han ser glad ut på bilden). Det brukar mestadels vara Jill som använder den koppen, jag älskar att fylla den koppen till brädden med kaffe.

Jag brukar aldrig sätta mig och lyssna på skivor, men hittade "music for the masses" på mitt skrivbord då jag påskstädade igår, jag slängde på den skivan.. och har inte slutat lyssna på den än, den hamnade på repeat. Jag är uttråkad men ändå inte, jag orkar inte göra något nu iallafall, jag har blivit sjuk, jag blir alltid sjuk på lov (då 'alltid' är ett överdrivet ord, med 'alltid' ljuger jag). Men jag drömmer mig bort lite extra då jag är sjuk, dagdrömmer.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Yorupi

Du fåar krya på daig D8 <3

2009-04-10 @ 22:14:43
URL: http://yorupi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0