längtan,

Jag längtar nu till onsdag plus februari. Onsdag blir det kolla delirium3 på ett fik, kan det bli bättre? Ett skitbra band plus kaffe, det är ju nästan bara för underbart. Sen får man inte heller glömma alla sötnosarna som kommer tralla med. Just nu har jag ångest och längtar verkligen inte tills imorgon. Morgondagen kommer bara vara jobbig med ett prov direkt på morgonen. Socialpsykologi. Det ända svåra med det är alla skit konstiga namnen. Jag tar mig nog igenom med ett hyfsat betyg. Allt detta prat om attityder och inställningar får mig att tänka på det vardagliga livet. Så, hämed ska jag alltid försöka ha en positiv inställning till allt, jag tror verkligen att man blir en gladare och bättre människa.

Iaf min dag idag var trevlig, kul att snacka skit med nära vänner på världens mysigaste fik. Lyckad helg om man sammanfattar det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0