105 days and i dance with insane people,

Papperspåse. Jag vet inte riktigt hur det hände, men efter att läraren förklarat fotouppgiften kunde jag bara tänka på papperspåse. Papperspåse blev min uppgift. Sabina tog Alla gillar brudar, Lindsay tog Le som en fotomodell. Jag började springa runt för att hitta en papperspåse, Sabina och Lindsay svansade efter. Jag fick tag på en IKEA kasse, dock för stor. Jag attackerade papperspåsen med sax, häftapparat och tejp. Jag skapade ett mästerverk, haha! Eftersom jag fick för mig att jag skulle tillägna papperspåse bilden till Bob Hund så kändes det helt rätt att ha en manlig modell, Charlie blev offret där. Han blev offer för Sabinas Alla gillar brudar också. Iallafall, det slutade typ med att jag fotade Charlie med min papperspåse på sitt huvud och han saknade även en sko, bilden blev störtskön! (Dock är bilden på lärarens dator så har inte tillgång till den just nu). Sabina fick tag på några "män" som dyrkade mig och Lindsay. Sabina och jag ställde sen upp på Le som en fotomodell, Sabina ser ut som en asiat på bilden och jag.. ja, jag syns knappt.

(var tvungen att visa mitt mästerverk ju)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0