birds,

Igår hamnade jag på en... fågelgård? Jag vet inte riktigt vad det var för något, men det var iallafall fåglar där. Var typ inget speciellt, dock vad det lite kul att hålla i två uggla och en falk. Just nu sitter jag och försöker plugga, med tanke på att jag har en stor tenta på onsdag. Jag kommer i och för sig att vara ledig nu till onsdag så har väl en del tid att plugga (dock tar jag verkligen aldrig tag i det).

Blev inte så många bilder igår, blev mestadels suddiga bilder på fåglar (som jag nu sitter och raderar istället för att läsa på till tentan).

Kommentarer
Postat av: Yorupi

ORLY?

Sötelisöta ugglor w!

2011-06-05 @ 23:54:08
URL: http://yorupi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0