2011-05-28,

Har inte haft något att skriva på ett tag, eller så har jag det fast att jag inte orkat/haft tid att göra det. Just nu har jag jättemycket plugg att göra, så har inte så mycket fritid, men det kommer lugna ner sig efter mina stora tentor i Juni. Kommer åka hem till Sverige en snabbis då. För övrigt så kommer jag nog att plugga 3-4 veckor i Frankrike i sommar, ska försöka lära mig lite franska hade jag tänkt (plus att jag älskar Frankrike!). Har insett att jag kommer vara väldigt upptagen i sommar, om jag satsar på franskakursen så kommer jag vara i Sverige 1 dag och sen dra vidare. Sen i Augusti drar jag också till Berlin och i September bär det tillbaka till England. Nu har jag iallafall en långhelg, så börjar inte skolan förrän på onsdag (då jag har min andra stora tenta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0