morning,

Vaknade nyss, har kaffe i min vänstra hand och Dorian Gray i min högra. Fin start på morgonen. Ikväll ska jag träffa lite girls och ha tjejmiddag. Innan så måste jag verkligen plugga psykologi och svenska, jag ligger efter som fan och jag tar studenten nästa månad! Lägger märke till nu att jag borde städa mitt rum också.

Det är inte heller så långt kvar tills jag åker till England, det känns inte. Jag tror att det beror på att jag inte riktigt har smält det hela, utan det känns fortfarande som ett ouppnåeligt mål.

Update: 14:50, jag städar tydligen hellre mitt rum än pluggar.

Update: 16:09, vill hugga ner Sannas lillasyster. Hjälper även Sanna att välja en outfit! Roliga tider här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0