metal, curly hair and irland,

Bakslag i plugget. Jag har förträngt alla kommande prov, jag känner mig vilsen gällande naturkunskap, verkligen inte min grej! Annars ligger tankarna nu på metallica konserten som är ikväll, permanenta håret och sommarens resa till irland. Jag permanentade håret för gud-vet-hur-längesen och det blev smått misslyckat, fast det blev typ fint efter ett år eller nått i den stilen. Jag vill verkligen ha stora fina lockar, nu när jag har lite längre hår skulle det vara skitläckert (sorg att Jills hår blivit kortare, apropå hår). I sommar ligger allt hopp på irland med Jill och hennes föräldrar, det kommer nog med säkerhet bli av vilket är töntigt kul (jag hoppar upp och ner av lycka).

Gårdagen var fin också, träffade Jill till kvällen och vi inskaffade salami, ostoliver och filmer (dock var filmerna hemska, haha). Men drömmen om den perfekta fredagen ligger ju i new york i en liten lägenhet med en mops (som INTE heter Oidipus).

Blir nog bilder från konserten imorrn!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Yoru

Har gjort mer än hälften av instuderingsfrågorna till natursaksakprovet så kan skicka dom till dig sen :3.

Funderar också på att permanenta håret, är jättesugen på det xD, fast.. jag behöver nog liiite längre hår, annars kommer det bara bli afro/tantkrull XD.

2009-03-07 @ 21:09:35
URL: http://yorupi.blogg.se/
Postat av: JTT

Oidipus eller Chuck Morris ok?

2009-03-08 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0