berlin,

Sitter och väntar på svar från flygbolaget om vi får åka till Berlin eller inte. Jag vet alltså inte om jag ska packa eller inte, jag funderar lite på vad jag ska packa, men känns lite ovärt om resan inte ens blir av. Hoppas att det blir av!

Update: än så länge ser det bra ut! Vi har packat och är galet redo.

Update2: vi kom till Arlanda (vi skulle övernatta där och ta flyget som gick tidigt som fan) sen fick vi reda på att vårt flyg blivit inställt ca 23:00 på kvällen. Dagen efter (alltså idag 04/22) tröst-shoppade vi och imorgon ska vi ta in på ett hotell i Stockholm. Jävla vulkan alltså.

Kommentarer
Postat av: sanna

håller tummarna för dig!! :)

2010-04-21 @ 20:52:51
URL: http://sannna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0