optimist, fortfarande.

Jag har spenderat den här dagen till Modest Mouse och stan. Som omväxling har jag umgåtts med Lindsay idag, var typ hundra år sen och det har nog bara förekommit en gång tidigare! Så det var häftigt, haha. Det var mysigt att dra runt på stan med henne, vi pratade och kollade kläder (usch vad jag behöver nya kläder). Innan stan så fikade vi iallafall på espresso house på något random ställe i stan, där hittade vi mannen, haha! Alltså mannen som kunde våra beställningar på espresso house i odenplan, han är typ världens coolaste snubbe eller nått.

Resten av kvällen kommer spenderas med en stor jävla kopp te, louis XIV och pluggande men helst vill jag bara sitta och dagdrömma.

Till min trognaste läsare (du vet vem du är): FAN TA DIG SOM SÅLDE LEFT 4 DEAD, men jag gillar dig ändå!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Det var kul idag. Lycka till med pluggandet! <3

2009-03-17 @ 22:08:09
URL: http://telford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0