tillägnat christian,

Jag sitter och smådrömmer om småmysiga saker, Christian noterar att jag inte skrivit något om torsdagen. Troligen var det så att jag var trött då för att bortförklara mig. Iallafall, på beställning har jag nu fått i uppdrag att skriva om den.. dagen. Så tillägnat Christian skriver jag här nu om en torsdag med dåligt väder och våldsamma spel.

En torsdag. Jag ville redan klockan 13 vålgästa Christians hus för att komma i kontakt med det mest underabara: X-Box360. Men eftersom att Christian är en halvslö morgontrött människa så fick man inte komma förren klockan halv 3! Skandal Christian. Iallafall, jag och Jörunn tog följe hem till honom, jag hade ingen aning om hur man hittade dit... Jörunn visste, vilket gör henne bättre än mig. Vi går genom snöstorm och åskväder! Katter flyger i luften och vi börjar frukta för våra liv, men sen kom Batman till undsättning och körde oss i sin pansarbil hem till Christian.

Väl hemma hos Christian då. Vi går in i ett tomt hus, på övervåningen hör man gamla goda rocklåtar. Vi följde efter ljudet och hamnade i ett underligt rum och där... där såg jag ljuset, en X-Box360! Christian sitter ensam och spelar wow och Guitar Hero, en underlig kombination nu när jag tänker efter. Han räcker mig gitarren och jag ger det ett försök! (Jag hade inte kört på ett tag och min tumme var invalid så det var därför jag inte klarade låten! I vanliga fall skulla jag spöa skiten ur dom!). Efter typ 3 låtar gav vi upp GH. Christian får ett underligt ryck och slänger in Left 4 Dead. Jaha, ett zombie spel?

Resten av tiden hemma hos Christian spenderades framför Left 4 Dead. Jag blev mobbad för att jag valde karaktären Louis... Dom vet varför.. Jävla rasister säger jag bara! Haha, här står jag och försöker rädda mina vänner när dom står och gubbar sig på sköna varma båtar!

Sen hände även: jag karatesparkade ut saker, Christian kastade ostbågar och Jörunn piskades med godissnören.

Oj vilket långt inlägg det blev...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0