26 days and rolling stones,

Jag har en förkärlek till rolling fucking stones som aldrig kommer att dö ut eller och slockna.

Jag har ont, mitt nya schema är knas (som väntat) och jag vill verkligen till miami nu! Jag hatar den här långa väntan nu. Fast blir kul att gå på bio snart, ska få se min efterlängtade film Rock'n'rolla. Dock har jag galet höga krav på den filmen nu med tanke på att Guy Richies senaste film kändes som en flopp. Annars ska jag kolla på en annan film idag, ett kärt återseende mellan två maffiaälsklingar, Robert De Niro och Al Pacino, eller återseende, men iallafall.

Alla mina kläder ligger just nu utspridda på golvet, jag borde städa... eller iallafall samla ihop allt till en hög. Usch. Skit samma, det får se idiotiskt hemskt ut i mitt rum nu! *städångest*

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0