utanför mitt fönster,

Det snöade förut, jag trodde först att allt var en inbillning. Vädret har skiftat nu, solen är framme och har smält bort den sista isen som täckte poolen på baksidan (pappa fyller på poolen nu för övrigt). Utanför mitt fönster ser jag grannes flagga som har knutit sig för att dom aldrig tar ner den (men den dansar i vinden nu, det är fortfarande ganska fint på sitt sätt, även om den ser plågad ut), mörka moln närmar sig också. Jag har inget emot regn idag, jag gillar regn, och jag kommer ändå sitta inomhus idag. Nu på morgonen ska jag bädda ner mig i böcker, senare ska jag möta några girls för att dra hem till T.

Jag vet inte hur man organiserar ett skrivbord (jag använder en gammal CD-skiva som underlägg för varma föremål).

xoxo


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Tackar tackar! Jag gillar den bilden jättemycket faktiskt. Pontus är en duktig fotograf :)

2009-04-19 @ 19:24:52
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0