precious nattetid,

Fick nyss Deja vu feeling, haha jag hatar när det händer. Det är bara sjukt konstigt. Sitter iallafall här och överväger saker, saker inför morgondagen och saker inför framtiden. Morgondagen är iofs framtiden. Jag är fortfarande lite sorgsen över att den största planen den här veckan krashade och dog, plågsamt. Jag antar att jag borde räkna med att det händer ibland. Tack gode gud för The Hives som kan pigga upp min sorgsna själ i detta mörker, PRISA DOM.

Eller som en gymnastiklärare en gång sa till mig: Du är ljuset i mitt mörker.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha för den där gympaläraren.. när var det?

2008-09-17 @ 15:59:16
URL: http://sannaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0