lägg dig i ett hörn och dö,

Så jävla tråkig dag, det ända bra med den här dagen än så länge har varit sovmorgonen plus fikat. Varför ska vi spotta grodor och stå ute i regnet en hel jävla dag? Jävla skit idé. Nu måste jag iallafall panik plugga matte för har ju prov imorgon. Sen måste jag även äta något innan jag dör. Fyfan vad trött jag är, jag har verkligen ingen ork kvar för någonting, jag orkar inte matte, jag orkar inte prov. JAG VILL SOVA. Okey orka bara skriva jävla gnäll hela tiden, det positiva idag: Jag älskar mina vänner, dom är helt klart bäst. Jag älskar Minuer. Jag älskar mackor. Jag älskar min glada feta hund. Jag älskar nog mycket mer saker, men just nu och idag är det dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0