tillägnad christian,

Okey, Christian vill ha ett långt jävla inlägg så det ska jag ge honom. Idag vaknade jag 06:10 som vanligt. Jag har blivit jäkligt trött nu för tiden på morgorna vilket suger. Eller iofs är jag alltid det, man kan säga att jag är värsta zombin. Jag var hungrig i morse också, vilket jag ALDRIG varit förut. Skolan började med en film på engelskan! Det var en bra film med Kevin Spacey, tror att den hette the Usual Suspect. Den var asbra, men det är ju det man förväntar sig när Kevin Spacey är med. Engelskan gick förbi ganska snabbt. Sen var det dags för lunch, pasta. Helt okey antar jag. Vi satt nog och dryga en stund vid elementen sen för vi höll på att frysa ihjäl. Hoppas att det börjar snöa snart, eller inte imorrn för då ska vi höstfota tror jag! Efter vårt desperata försök att hålla oss varma så hade vi matte. Tråkigt, men pluggar på och hoppas på det bästa. Det värsta på matten dock var att jag fick reda på att Emy ska sluta, vilket är skitsorgligt. Men bara hon mår bättre i nya skolan så är jag glad. Hmmm, vad gjorde jag sen? Jag tror att vi drog till Mineur för att ta en snabbfika, latte och kladdkaka. Dom hade fått 300 rosor, så för att bli av med några (och eftersom att vi är stammisar) så fick vi ta några. Jag tog två som jag sedan förstörde med älskar/älskar inte. Jag blev oälskad. Efter underbara Mineur skulle vi till ett museum för det ville Gunvore. Så dit drog vi. För övrigt var det fint väder också! Utställningen var iaf.. faktiskt snygg och ball. Lura ögat, det är vårt nästa bild projekt. Har noll ideer. Som vanligt. Jag skyndade mig iallafall hem sen för att spela! Jag är rånörd när det gäller Metal Gear Solid 4, för det spelet är så jävla bra, värt. Låg på Crying Wolf bossen, som jag klarade lätt! Så nu ligger jag på Vamp bossen, JAG HATAR HONOM. Men på torsdag (då jag ska spela igen) ska jag äga sönder, HAHA. Iallafall, nog med nördigheter, snart ska jag dra och träna tror jag. Jag är också för övrigt ensam hemma vilket är jävligt skönt. Hmmm, något mer? Jag är glad, men känner mig fet. Jag vill fortfarande bort från allt en stund. Jag känner för att ha djupa samtal med någon och hmmmm, ja det var nog allt.

NÖJD NU CHRISTIAN!?

Kommentarer
Postat av: Yoru

haha LOL xD

"JAG HATAR HONOM" X''D

Äg Emelie x''D

Vi kan prata? :3 Jag <3 prata :3

2008-10-07 @ 21:41:15
URL: http://www.freewebs.com/yorupi-owo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0