förvänta er inget stort, det gör iallafall inte jag,

Jag har inget storartat att berätta om den här dagen, den har väl varit mysig. Började dagen med soffa, bullar och dåliga TV serier. Hade planerat att hålla på så hela dagen, men Tove ringde (vilket jag är sjukt glad över). Vi drog iallafall in till nacka, kollade kläder, pratade, ja ni vet. Kanske blir nacka forum med henne imorgon igen, haha. Andra planer då. Torsdag ska jag och Sabina dra hem till Fader Bob (Love), sen fredag kanske det blir rave eller maskerad, kan verkligen inte bestämma mig. Just nu är jag mest bara illamående och trött, ska börja dra mig mot min varma säng snart. Jag älskar min säng (för övrigt är säng ett fint ord).

Jag tänkte på något mer men det försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0