fest?

Jag kan verkligen inte komma ifrån att jag är galet festsugen, särskilt när man ska klä ut sig! Typ rave då, fast mer klä ut sig. Ni fattar. Det skulle inte vara helt fel, särskilt när jag galet gärna vill klä ut mig till Batman (vet exakt vad jag ska ha på mig typ, plus vad jag ska köpa). Är ganska pepp tror jag, men sen blir det nog så att man är på den "festen" hela jävla natten, jag tror att jag verkligen inte pallar det, plus att det kostar pengar. Ångest. Jaja, får se om jag hinner bestämma mig i veckan. Annars tror jag att jag köper dom sakerna iallafall, kan ju alltid ta och skrämma lite barn under Halloween, haha.

(sakerna jag kollade på, typ, plus typ en mask från buttericks)


För övrigt har jag varit med Sabina idag, vi drog iofs bara och fikade men det var ju allmänt mysigt som vanligt. Är ju typ alltid mysigt med henne. Vi drog sen till SF-bokhandeln (eller vad det nu heter) och kollade på filmer, mest för att driva tiden lite. Där träffade Sabina några hon kände, jag kände typ bara igen en, eller känner honom lite ytligt typ. Sen dess har det faktiskt inte hänt så mycket. Typ ingenting. Undrar nog mest över vad jag kommer göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0