106 dagar och imorgon blir det omväxling,

Imorgon måste vi cyberbarn ta oss till Vanadisvägen. Jag har ingen aning om hur man hittar dit typ, så är lite smått panikslagen. Men det kommer gå bra, har sett fram emot flytten lite faktiskt. Iallafall, nu sitter jag och panikpluggar, jag hatar Njals saga. Jag har världens sjukaste träningsvärk, så nu har jag lärt mig att man inte ska ta sina gamla vikter efter ett halvårs vila. För övrigt ser inte Frejas öga ut som ett svullet monster, eller okey, ser fortfarande ut som ett svullet monster.. fast inte lika svullet.. eller nått. IALLAFALL, jag återgår till Njals saga nu innan jag får ännu mer pluggpanik. Egentligen vill jag bara sitta och dagdrömma, men det finns ingen tid för det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0